Härm OÜ - Biolatte, Anicol ja Rhino Horn´i maaletooja.

Ostmistingimused

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad ja teave kauba kohta on märgitud toodete juurde. Kõikide toodete hinnad on esitatud eurodes. Kampaaniate soodushindade puhul on tootel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, mis sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel enne kassasse suundumist. Toodetele võib ise ka järgi tulla meie kontorisse R. Tobiase 6 Tallinn, teavitades enda tulekust ette kas e- kirja teel info@harem.ee või helistades: +372 5555 4596.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Kui e-poest tellimine mingil põhjusel ebaõnnestub, siis saab tellimuse esitada ka ettevõtte e-mailileinfo@harem.ee

Nõustamine

Meie e-poe kaudu on võimalik osta ka telefoninõustamist. Võimalik on osta konsultatsiooni ehk ühekordset nõustamist ning nõustamise pakette. Konsultatsioon käigus tehakse koos probleemi analüüsi, mille kohta koostatakse kokkuvõte. Konsultatsioon sobib ka siis, kui soovite saada personaalset Biolatte toodete soovitamist. 

Paketipõhised nõustamised sisaldavad endas mitut telefoni teel nõustamist ning hilisemat suhtlust e-kirja teel.

Telefoni teel nõustamiseks

  1. tuleb osta teenus ning broneerida endale calendly kalendrisse aeg- https://calendly.com/noustamine ,
  2. helistada broneeritud ajal 5555 4596
  3. ühe nõustamise ajal tegeletakse ühe lapse ja probleemi nõustamisega,
  4. peale nõustamist suhtleme Teiega antud probleemi raames e-posti või Facebooki teel,
  5. kui nõustamise käigus selgub, et Sa vajad siiski koduvisiiti suunan Su koduvisiite tegeva nõustaja poole. 

Kohaletoimetamine

Ise järele tulemine.
Toodetele võib ise järele tulla meie kontorisse R. Tobiase 6 Tallinn, teavitades enda tulekust ette kas e– kirja teel info@harem.ee või helistades: +372 5555 4596.

Pakiautomaadid

Pakkide tarne osas teeme koostööd Itella SmartPOST OÜga. Kuna teiste teenusepakkujate pakiautomaadid paiknevad väljas, siis suveperioodil ei sobi nende kaudu tarnimine meie toodetele. Selleks, et saada tooted endale sobivasse pakiaumaati valige rippmenüüst Teie lähim pakiautomaat. Alla 50eurose kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Üle 50eurose kauba saatmisekulud kannab osaühing Härm. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit kaupu ei edastata.

Vigaselt kirjutatud andmed ning vale toote tellimine - tellimuse vormistamisel vale andmete sisestamisel (telefoninumber, Itella smartposti automaat) ja/või vale toote tellimuse korral kannab tellija kõik pakiga seotud lisakulud (tagastamise, uue paki väljasaatmine).

Taganemisõigus

Vastavalt Eestis kehtivatele õigusaktidele juriidilise isiku ostudele taganemisõigus ei kohaldu. Peale tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [va VÕS § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. 14– päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on avatud (kaitsekile eemaldatud), kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda tagastamisest. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, milles tuleb kajastada tagastamise põhjus ning saata see e– posti aadressile info@haerm.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv ese ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Taganemisõigus ei kohaldu meie poolt korraldatavatele nõustamistele, testidele ja koolitustele ja/või konverentsidele (õiguslik alus VÕS § 53 lg 11 p 7´).

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb alates kauba üleandmisest ostjale. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e- kirja aadressile info@haerm.ee. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e- kirja aadressile info@harem.ee. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada järgneval internetiaadressil https://komisjon.ee. Samuti võite pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole, juurepääs järgneval internetiaadressil https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

OSAÜHINGU REKVISIIDID:
Härm OÜ
reg nr: 14079353
kmk nr: EE101891286
aadress: R. Tobiase 6 Tallinn 10147.